21 listopada 2015

Make-up cosmetics




















W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać moich faworytów, jeśli chodzi o codzienny makijaż. Nie jestem zwolenniczką używania milionów kosmetyków i często używam wyłącznie podkładu i tuszu, ale zrobiłam specjalnie przegląd mojej kosmetyczki.

Co do zawartości kosmetyczki... Troszkę się ona zwiększyła po promocjach w Rossmannie, chociaż i tak jestem z siebie dumna, bo ograniczyłam się do minimum. Starałam się unikać spotkań z tym sklepem, gdyż kupiłabym zapewne za dużo rzeczy, które i tak używałabym raz na jakiś czas.

Ta promocja pozwoliła mi na odświeżenie swojego zbioru i zakupienie kosmetyków, które od dawna chciałam mieć. Przede wszystkim wróciłam do mojego ulubionego tuszu z Eveline "Magnetic Look". Pierwszy raz kupiłam go bodajże 2 lata temu, potem na promocji Rossmanna zaopatrzyłam się w "2000 calorie" - ponadczasową maskarę, chwaloną przez wiele kobiet... Niestety, kompletnie mi nie przypadła do gustu - i tak jakoś zużywałam ją, ponieważ nie lubię "kolekcjonować" ogromnej ilości tuszy.



Do tego tuszu dokupiłam sobie odżywkę do rzęs "SOS Lush Booster" z tej samej firmy. Nakładam ją wieczorem przed snem oraz rano jako bazę pod tusz.



Cienie, które u mnie królują, to typowe nudziaki. Posiadam paletkę z Lovely oraz mały zestaw czterech cieni z Miss Sporty. Czasem, gdy mam ochotę zrobić mocniejszy makijaż, używam jednej z nich, natomiast na codzień aplikuję wyłącznie biały cień z Kobo w kąciki oczu, aby je nieco rozświetlić.



To tyle z moich kosmetyków kolorowych, teraz kilka produktów, które używam w celu ukrycia niedoskonałości lub wyrównania koloru skóry. Pierwszy z nich to krem BB z Under Twenty. Do niego też wracam co jakiś czas,  na zmianę z jakimiś podkładami. Jednak coraz bardziej się przekonuję, że on kompletnie nie niszczy cery w przeciwieństwie do wielu podkładów. Niestety, dobrałam za jasny kolor i używam dalej podkładu z Perfecty.



PhotobucketPhotobucket

17 komentarzy:

  1. ja używam tylko tuszu, a czasem korektora :)
    kremu BB z Under20 bardzo nie lubię, gdyż po nim się "świecę" ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te promocje w Rossmanie były super! :D

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar kupić krem BB :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę z Lovely :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo pozytywnych komentarzy na temat paletki z Lovely. :)
    Ciekawy post.
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta paletka z Lovely :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów (w sensie nie testowałam) :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę się wyposażyć w tę odżywkę, brzmi obiecująco. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog kochana <3 obserwuje :)
    http://sm4rowski.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale zawsze można nadrobić!
    To jest mój ulubiony post.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama skorzystałam z promocji w rossmanie i zakupiłam 2 tusze oraz eyeliner. Na co dzień używam podkładu matującego, eyeliner'a i tuszu do rzęs. Kiedyś próbowałam kremów BB, ale żaden mi szczególnie nie podszedł.

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety moja cera nie pozwala mi na większość kosmetyków :<

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. My nie uzywamy za czesto kosmetykow :) Zapraszamy do siebie ) Dopiero zaczynamy :) http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się mało maluje i wciąż nie umiem robić kresek ;)
    Cienie idealnie pasują do moich oczu i karnacji !

    Ps. jeśli potrzebujesz nowego wyglądu bloga,pisz, pomogę :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli ci się podoba blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą samą paletkę i uwielbiam ją :) Polecam też paletki NUDE z H&M naprawdę są super!
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka wygląda interesująco a jeśli chodzi o tusze to może wypróbuje heheh

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz .
Spodobał Ci się mój blog? Może zostań ze mną na dłużej!